Waverly Büyücüleri İyi Alex Ve Kötü Alex İzle
Arkadaşlarını ve akrabalarını görebilmek için Russo’lar İtalya’ya seyahat ederler. Fakat Alaxe sorumluluk sahibi ve yetişkin bir büyücü olduğunu ispatlamak için çeşitli büyüler yapmaktadır. Bu sırada işler ters gider ve  bir İyi Alex  bir de Kötü Alex olmak üzere iki adet alex meydana getirir.
14 Eylül Cumartesi Saat:11.00 Disney Channel!da
Kötü olan Alex yakışıklı ama kalbi kötülükle dolu olan bir büyücü ile tanışır ve onun tüm dünyayı ele geçirme planlarının da yardımcı olmaya başlar. İyi olan Alex ile tüm bu olanlarak karşın ailesini ve dünyayı korumak için bir çare bulmak zorundadır. Bundan sonra iki Alexa arasından macera dolu fantastik bir mücadele başlar.

Waverly Büyücüleri İyi Alex Ve Kötü Alex Resimleri



 IMDB Puanı:6.1
        Oyuncular:Selena Gomez, Jake T. Austin, Jennifer Stone, Gregg Sulkin, Maria Canals-barrera
        Tür: 2013 Filmleri İzle, Aile, Fantastik, Komedi, Macera
        Yapım Yılı:2013
        Senaryo:Todd J. Greenwald,Ben Montanio,Vince Cheung
        Süre:60 Dakika
        Orjinal İsim:The Wizards Return: Alex vs. Alex
Fragman Hakkında Yorumlarınız Nedir ?
Waverly Büyücüleri İyi Alex Ve Kötü Alex Türkçe Dublajlı Fragmanı Full İzle

7 yorum

  1. Osman // 10 Eylül 2013 03:21  

    Sinemada izlemiştim disneyde bir daha izleyeğim.

  2. sıla // 12 Eylül 2013 05:03  

    Bn selena gomez in bütün filmini izledim ve çok güzel performans sergiliyo hemde çok güzel bir kız

  3. sıla // 12 Eylül 2013 05:04  

    Selena gomezin her filmi güzel kendiside güzel

  4. Adsız // 14 Eylül 2013 04:14  

    arkadaşlar ben disneyde kaçırdım internette bulamıyorum yardımcı olurmusunuz..?

  5. ataraatargideregidershakeitupcocuguyuzseklimizyeter // 18 Ekim 2013 02:25  

    Ben sinemada izledim evimdeki televizyon 3d oluyo oradan izledim internetten fe izzledim filmin asigi oldum yaaaa

  6. ataraatargideregidershakeitupcocuguyuzseklimizyeter // 18 Ekim 2013 02:26  

    Ben sinemada izledim evdeki televizyon da 3d izledim internetten p2 kez izledim ve filme bayildim

  7. Adsız // 25 Mayıs 2014 02:25  

    bu filmin aşığı oldum

Yorum Gönder

Not: Eğer Google hesabınız yoksa Yorumla Biçimi'nden Anonim veya Adı/URL'yi seçip yorum atabilirsiniz.

Uploader alınacaktır.
Powered by Blogger.